دو شنبه 13 مهر 1398برچسب:,

پالت چوبی به عنوان یک وسیله پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز و همچنین انبار داری و سایر صنایع دیگر است. پالت چوبی به دلیل اصطحکاک بالاتر نسبت به سایر انواع پالت و همچنین

پالت چوبی

ارزانتر بودن آن دارای طرفداران بیشتری است.

پالت چوبی دارای استفاده های مختلفی است. علاوه بر پالت چوبی نو ، امروزه پالت چوبی دست دوم نیز دارای کاربران زیادی است. پالت چوبی دست دوم علاوه بر کاربرد در زمینه حمل و نقل و صنایع دارای استفاده های مختلفی است. برخی از این استفاده ها شامل خلاقیت هایی چون ساخت صندوقچه، ساخت میز، تخت و غیره هستند.

خرید پالت چوبی گاهی به عنوان یک امر وقت گیر و سخت جلوه می کند. با مراجعه به سایت پالت چوبی به راحتی و بدون اتلاف وقت و همچنین با صرف هزینه معقول به راحتی می توانید اقدام به خرید پالت چوبی، پالت چوبی نو و همچنین پالت چوبی دست دوم کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پالت چوبی و یا خرید پالت چوبی کلیک کنید.

 

 

یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:,

چگونه یک پالت چوبی با اندازه مناسب انتخاب کنیم؟

اندازه پالت چوبی از صنعت به صنعت متفاوت است. برخی، مانند صنایع مواد غذایی، از سایز استاندارد برای پالت چوبی استفاده می کنند. اما برخی دیگر ممکن است، یک اندازه خاصی برای پالت چوبی در نظر بگیرند.

استانداردهای صنعت پالت چوبی و اندازه های رایج برای استفاده

صنعت مواد غذایی بزرگترین مصرف کننده پالت چوبی در ایالات متحده است. رایج ترین سایز پالت چوبی 40*48 است. این سایز پالت چوبی برای هر دو پالت چوبی استرینگر و بلوک به منظور رفع نیازهای کاربر نهایی استفاده می شود. پالت چوبی استرینگر آزادانه از استاندارد GMA (انجمن تولید کنندگان مواد غذایی) پیروی می کند. که سایز آن 40*48 است و دارای دسترسی چهارطرفه است. پالت چوبی بلوک معمولا از استاندارد شرکت های اجاره پالت چوبی استفاده می کند. سایز آن نیز 40*48 است و دارای دسترسی چهارطرفه است. بسته بندی، انبارداری و حمل و نقل با توجه به این اندازه ها تنظیم شده اند. انطباق با صنعت، جابجایی کالا بین تولید کنندگان، مراکز توزیع و فروشگاه ها را امکان پذیر می سازد.

صنایع شیمیایی دارای چندین استاندارد برای اندازه پالت چوبی هستند، که از CP-1 تا CP-9، توسط انجمن تولید کنندگان پلاستیک در اروپا کلاس بندی شده اند. در شمال امریکا، صنایع شیمیایی اغلب از CP-1، 2، 3، 6، 8، و 9 استفاده می کنند. انتخاب نوع پالت چوبی در بخش های بزرگ به بسته بندی محصولات اولیه بستگی دارد که آیا محصول اولیه در درام ها، ساک های بزرگ، جعبه یا کیسه ها بسته بندی شده اند.

دو صنعت دیگر که دارای اندازه های رایج پالت چوبی هستند، صنعت چاپ و صنعت سقف سازی است. صنعت چاپ معمولا از پالت چوبی استرینگر به سایز 40*48 استفاده می کند، البته شرکت های چاپ از سایر اندازه های پالت چوبی نیز استفاده می کنند. برای صنعت بام سازی نیز همین گونه است. اندازه رایج 37*37 است، اما در سایز پالت چوبی مورد نیاز در این صنایع، بسته به ویژگی های واحد بار، جابه جایی و نیازهای ذخیره سازی انعطاف پذیری وجود دارد.

ملاحظات لازم در هنگام انتخاب اندازه پالت چوبی

بسته به نوع صنعت، استانداردهایی برای اندازه پالت چوبی وجود دارد که رعایت آنها ضروری است. اکثر صنایع، با این حال، دارای انعطاف پذیری در این رابطه هستند. اندازه موثر پالت چوبی علاوه بر این استانداردها، به ویژگی های واحد بارگیری نیز بستگی دارد. راه ارتباط پالتیزر با پالت چوبی، و همچنین روش ذخیره سازی مورد نظر باید تماما در هنگام انتخاب اندازه پالت چوبی در نظر گرفته شود. این متغیرها می توانند به آسانی توسط سیستم طراحی پالت چوبی به منظور تعیین اندازه بهینه پالت چوبی برای استفاده، تجزیه و تحلیل شوند.

یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:,
 

فرآیند تولید پالت چوبی

به طور معمول هنگامی که یک سفارش دریافت می شود، اطلاعات مشتری در بانک اطلاعاتی موجود است و بنابراین زمانی که یک نوع پالت اسستاندارد سفارش داده می شود، مشخصات شناخته شده است. اما برخی از مشتریان نیاز به طراحی پالت دارند و یا خواستار مشخصات منحصر به فرد هستند که در این صورت نیاز به دریافت اطلاعات است.

ابتدا باید چوب ها بریده شوند. مواد مناسب انتخاب شده و تخته های کفی و استرینگرها برطبق سفارشات برش داده می شوند. در این زمان چند فرآیند ثانویه  نیز باید انجام شود (مانند ایجاد برش های چهار طرفه، در استرینگرها که باعث دسترسی چهارجانبه به پالت چوبی می شود).

هنگامی که چوب برش داده شد، آن را مونتاژ می کنند. ماشین های تمام اتوماتیک میخ کوبی با ظرفیت بالا، برای چسباندن پالت چوبی استفاده می شوند، اغلب 225 پالت چوبی در یک ساعت توسط این دستگاه ها چسبانده می شوند.

سفارشات کمتر از 200 عدد معمولا با دست مونتاژمی شوند. زیرا راه اندازی دستگاه برای ساخت تعداد کمی پالت چوبی مقرون به صرفه نیست. زمانی که سفارشات کامل شد، برای مشتری ارسال می شود.

هزینه های حمل و نقل

60٪ از هزینه پالت چوبی از هزینه های چوب آن نشئت می گیرد. از آنجا که تمام تولید کننده ها چوب های مشابه می خرند و هزینه های کارگری مشابهی پرداخت می کنند، منبع اصلی صرفه جویی در حمل و نقل است. تولید کننده ای که از لحاظ جغرافیایی به شما نزدیک تر است، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. با این حال، شما می توانید با سفارش دادن تعداد کارآمدی پالت چوبی که یک کامیون را پر می کند، نیز در هزینه ها صرفه جویی کنید. اکثر کامیون ها توانایی حمل 600 پالت چوبی را دارند. زمانی که شما تعداد کمتری پالت چوبی سفارش می دهید به این معنی است که به ازای هر پالت چوبی هزینه حمل و نقل بیشتری پرداخت کرده اید.

 

یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:,
 

از مزایای داشتن تامین کنندگان متعدد پالت چوبی چیست؟

داشتن یک تامین کننده برای پالت چوبی برای حصول اطمینان مناسب است. ارتباط با یک کارخانه باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند شما می شود. بسته به اندازه شرکت شما، این امر می تواند مهم و یا بی اهمیت باشد. صنایع بزرگ که معمولا چندین انتقال عظیم در هفته دارند معمولا دارای چندین تولید کننده پالت چوبی، برای تامین نیاز پالت چوبی خود هستند. حتی اگر این امر یک ضرورت نباشد، یک رویکرد هوشمند برای تامین پالت چوبی است. داشتن چند تامین کننده پالت چوبی، از کسب و کار شما در مواردی که در یکی از سفارشات شما مشکلی ایجاد شود، حفظ می کند. در صورتی که تامین کننده اصلی پالت چوبی شما نتواند سفارش شما را تامین کند، شما از دیگر تامین کننده پالت چوبی خود برای برطرف کردن نیاز پالت چوبی استفاده می کند. این امر باعث هموار بودن دائم شرایط تامین پالت چوبی شما می شود.

چه مشکلی ممکن است پیش بیاید؟

این امر به معنی جنجال نیست؛ عدم تامین سفارشات پالت چوبی برای یک کارخانه تولیدکننده پالت چوبی مورد اعتماد، امر معمولی نیست. کسب و کار شما وابسته پالت چوبی است و وقفه در کار تامین کننده پالت چوبی به معنی اختلال در کار شما است. اتفاقاتی که ممکن است برای سفارشات پالت چوبی شما ایجاد شود، عبارتند از:

  • آتش سوزی
  • نقص ماشین
  • تاخیر در انتقال موجودی
  • کیفیت ضعیف انتقال موجودی

داشتن چند تامین کننده پالت چوبی تنها برای تامین امنیت نیست، بلکه داشتن دو یا چند عرضه کننده به ثابت نگه داشتن قیمت پالت چوبی با ایجاد رقابت بین تامین کنندگان پالت چوبی، کمک می کند.

 

سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:,

مقایسه اجاره پالت چوبی با خرید پالت چوبی

صاحبان کسب و کار باید بهترین کار را برای به حداقل رساندن هزینه ها و بهینه سازی زنجیر تامین خود انجام دهند. پالت چوبی بخش بزرگی از این ملاحظات است. دو گزینه اصلی برای تامین پالت چوبی وجود دارد: اجاره و خرید.

خرید و اجاره پالت چوبی هر دو دارای جوانب مثبت و منفی هستند.  و انتخاب بهترین گزینه برای شرکت، بستگی به نیازهای بسته بندی، حمل و نقل و ذخیره سازی دارد. قبل از انتخاب خرید و یا اجاره پالت چوبی بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید.

اجاره پالت چوبی

 اجاره پالت چوبی در صنعت مواد غذایی بسیار معمول است. بیست و پنج سال پیش، یک شرکت جهانی به نام CHEP وارد بازار ایالات متحده شد و اجاره پالت چوبی را معرفی کرد. پس از ظهور CHEP، یک شرکت اجاره پالت چوبی دیگر به نام PECO وارد صحنه شد. پالت چوبی اجاره ای، در اندازه های استاندارد ساخته شده و دارای دوام بالایی است. مزایای پالت چوبی اجاره ای عبارتند از:

قیمت پایین اجاره پالت چوبی اغلب نادیده گرفته می شود. زیرا اجاره پالت چوبی دارای معایب زیر است :

  • هزینه های پنهان، مانند پرداخت جریمه گم شدن و یا آسیب دیدن پالت
  • هزینه های غیر قابل محاسبه مانند هزینه مدرک و زمان
  • کنترل کیفیت پالت چوبی در دسترس شما نیست
  • عدم وجود انعطاف در اندازه و مشخصات پالت چوبی

مزایای خرید پالت چوبی

اجاره پالت چوبی در صنایع خاص کاربرد دارد. خرید پالت چوبی، با این حال، هنوز هم می تواند مقرون به صرفه باشد و همچنین فاقد جنبه های منفی اجاره است.

  • هنگامی که شما یک پالت چوبی را می خرید، به طور کامل هزینه آن را پرداخت می کنید.
  • موجودی پالت چوبی خود را کنترل می کنید بنابراین زمان شما هدر نمی رود.
  • شما منبع اصلی پالت چوبی خود را کنترل می کنید که به شما امکان انتخاب کیفیت بهتر را می دهد.
  • کار با یک تجارت مستقل، به معنای خدمات به مشتری درجه یک است.
  • شما می تواننید اندازه و انعطاف پذیری پالت چوبی را طوری طراحی کنید که متناسب با شرکت شما باشد.
سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:,

چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟

پالت چوبی برای برای تحمل مقدار زیادی نیرو  طراحی و ساخته شده است. آنها به راحتی از بارهایی با هزاران پوند وزن را حمایت می کنند در حالی که از طریق یک جرثقیل و یا جک پالت برداشته شده اند. اثرات و فشارهای جنبش بار در نهایت منجر به تعمیر یا تعویض یک پالت چوبی می شود. ساییدگی و پارگی در پالت چوبی اجتناب ناپذیر است، اما چند راه برای گسترش عمر مفید پالت چوبی و جلوگیری از تخریب پالت چوبی وجود دارد. اکثر آسیب های وارده به پالت چوبی به دلیل بی دقتی در حمل و نقل است. این امر در مشاهدات تخریب پالت چوبی در انبار مشهود است. اطمینان از اینکه پالت چوبی قبل از حمل به درستی برداشته شده است یک امر کلیدی برای جلوگیری از آسیب به پالت چوبی و افزایش عمر مفید آن است.

سه نکته برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پالت چوبی

 صدها میلیون پالت چوبی در انبارها و در داخل و خارج از کانتینر های حمل و نقل هر روز جابه جا می شوند. بیش ترین آسیب ها در پالت چوبی به دلیل جابه جایی نادرست است که به راحتی می توان از بروز آن جلوگیری کرد. کارگرانی که با پالت چوبی سروکار دارند ممکن است به درستی آموزش ندیده باشند و یا در جابه جایی آنها بی دقت باشند. در اینجا سه راهنمایی بری جابجایی صحیح پالت چوبی برای شما ارائه کرده ایم.

  1. به دقت لودر را تنظیم کنید. در بیشتر مواقع هنگامی که یک لودر در پالت چوبی قرار می گیرد، تراز نیست. چنگال های زاویه دار در آسانسور در ابتدا با تخته های هادی در تماس هستند، و فشار زیادی را تحمل می کنند. نیروی حاصل از این فشارها باعث ایجاد آسیب های زیادی در تخته های هادی جلویی می شود، در نهایت نیاز به تعمیر و نگهداری آنها خواهیم داشت. تخته های هادی جلویی اغلب جزء حیاتی پالت چوبی هستند که در نهایت به زندگی خود پایان می دهند.
  2. پالت چوبی را روی زمین نکشید. پالت چوبی اغلب اوقات  در سراسر طبقه به جای اینکه برداشته و جابه جا شوند، بر روی طبقه کشیده می شوند. کشیدن پالت در سراسر طبقه باعث ایجاد اصطکاک بین تخته هادی کف و پالت چوبی می شود که به اجزا آسیب می رساند. در شبیه سازی PDS،  تخته های هادی کف بیش از تخته های هادی بالایی دچار آسیب می شوند.
  3. به طور کامل جک پالت را قرار دهید. جک پالت به طور کامل براساس پالت چوبی طراحی شده اند. اغلب اوقات، با این حال، آنها به طور کامل وارد پالت چوبی نشده و چرخ های جک به تخته داخلی پایین ضربه وارد می کند، و منجر به شکسته شدن آنها می شود. جلوگیری از این نوع آسیب ساده است؛ هر زمان که شما از جک پالت استفاده می کنید، مطمئن شوید که قبل از شروع کار، جک پالت به درستی وارد پالت چوبی شده باشد.

با استفاده از این سه نکته ساده برای جابجایی پالت چوبی می توانید عمر مفید پالت چوبی خود را با کاهش فشارها و نیروهایی که بر آن وارد می شود، افزایش دهید. تنها کمی دقت و مراقبت بیشتر می تواند از شکسته شدن پالت چوبی شما جلوگیری کند و به تبع هزینه های مرتبط به پالت چوبی نیز برای شما کاهش می یابد.

دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:,

چرا پالت چوبی از ترکیب چوب های مختلف ساخته شده اند؟

ممکن مهندسین پالت چوبی ساخته شده از بلوط قرمز به ما ارائه دهند. اما حقیقت این است که انتخاب یک چوب خوب برای ساخت پالت چوبی بسیار دشوار است. زیرا کیفیت چوب  به درجه آن بستگی دارد و نه گونه های مختلف آن. چوبی که برای ساخت پالت چوبی استفاده می شود درجه پایین است یعنی از هسته چوب گرفته شده است. جنس چوب به تقاضای آن در صنعت مبلمان و کف سازی بستگی دارد. به ندرت از یک جنس چوب به تنهایی برای ساخت پالت چوبی استفاده می شود. اغلب ترکیبی از چوب های سخت و نرم درجه پایین برای طراحی پالت چوبی به کار می رود.

درجه پایین به معنی کیفیت پایین نیست

 همه انواع پالت چوبی از هسته از درخت ساخته شده اند، که چوب درجه پایین نامیده می شود. قسمت بیرونی درخت که بدون عیب و گره است معمولا برای صنایع دیگر چون مبلمان و روکش استفاده میشود. بنابراین درجه پایین به معنای کیفیت پایین آنها نیست. هر زمان که کارخانه تولید پالت چوبی یک محموله چوب دریافت می کند، ابتدا کنترل کیفیت را انجام می دهد و بررسی می کند که تمام چوب ها دارای کیفیت بالایی باشند.

تضمین پالت چوبی ساخته شده از یک نوع چوب غیر واقعی است زیرا شرکت های تولید کننده پالت چوبی تعیین کننده نوع چوب برداشت شده نیستند. در عوض معمولا از یک سیستم درجه بندی بین سوزنی برگان و پهن برگان  و همچنین تفاوت تراکم چوب های جنگلی استفاده می کنند. طراحی پالت چوبی براساس این سیستم طبقه بندی به این معنی است که تولیدکنندگان پالت چوبی می توانند کیفیت چوب را بدون توجه به جنس گونه مشخص کنند.

دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:,

چرا قیمت پالت چوبی بازتاب مستقیم بازار ساختمان است؟

دو تا از بزرگترین کاربران نهایی پالت چوبی ، صنعت مواد غذایی و صنعت مواد ساختمانی است. اگر صنعت مواد غذایی شماره 1 در مصرف پالت چوبی باشد، صنعت مواد ساختمانی1-A است. بازار ساختمان متکی به حمل و نقل انواع کالا، از جمله بتن و سیمان است و این حمل ونقل ها بستگی به پالت چوبی دارد. علاوه بر این، بازار ساختمان یک مصرف کننده بزرگ چوب است،بنابراین می تواند در موجودیت و قیمت چوب درجه پایین مورد استفاده برای تولید پالت چوبی تاثیر گذارد.

چگونه بازیابی صنعت ساختمان در قیمت پالت چوبی تاثیر می گذارد؟

با وجود کاهش در عرضه و تقاضا در طول پنج سال گذشته، قیمت پالت چوبی همچنان ثابت باقی مانده است. با بهبود دوباره بازار ساختمان، تقاضا برای چوب افزایش یافته است، در نتیجه قیمت پالت چوبی نیز افزایش یافته است. عرضه چوب جنگلی که برای ساخت پالت چوبی برای مواد ساختمانی سنگین مورد نیاز است، هنوز کم است.

تامین چوب جنگلی به اندازه کافی برای قانع کردن سفارشات مشتری فعلی در حال حاضر یک چالش برای بسیاری از ارائه دهندگان پالت چوبی است. از طریق پیش بینی کمبود عرضه، بسیاری از رقبای صنعت قادر به خدمت رسانی بهتر به مشتریان هستند. صنعت پالت چوبی تحت تاثیر استفاده کنندگان پالت چوبی است و رشد و رقابت آنها بر صنعت پالت چوبی اثر می گذارد.

سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:,

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش گونه های مهاجم در پالت چوبی

میلیون ها پالت چوبی از مرزهای بین المللی به عنوان بخشی از تجارت بین دو کشورجابه جا می شوند. این پالت ها، متاسفانه، جایگاه مناسبی برای گسترش گونه های مهاجم هستند. برای مبارزه با این مشکل و حفاظت از جمعیت جنگل ها و درختان، کنوانسیون بین المللی گیاهپزشکی (IPPC) استانداردهای بین المللی برای اقدامات گیاهی (ISPMs) صادر کرد. هدف ISPM-15 جلوگیری از گسترش گونه های مهاجم از طریق حمل و نقل چوب در سراسر مرزهای. بین المللی است. عملیات حرارتی یکی از راه های پرطرفدار برای رسیدن به این استاندارد است.

عملیات حرارتی در مقابل درمان شیمیایی

از دیرباز، دو راه برای دستیابی به استانداردهای IPPCبرای صادرات پالت چوبی در نظر گرفته شده است: عملیات حرارتی و درمان شیمیایی. در درمان شیمیایی نیاز به بخور پالت چوبی با متیل بروماید، که یک ماده شیمیایی بسیار سمی است، داریم. استفاده از متیل بروماید در ایالات متحده از رده خارج شده است. اما استفاده از این ماده در صنعت پالت چوبی هنوز قانونی است، اما بسیاری از تولید کنندگان پالت چوبی در حال منسوخ کردن این روش به دلیل سمی بودن آن هستند.

عملیات حرارتی یک گزینه بسیار سالم تر از درمان شیمیایی است و توسط اکثر تولید کنندگان پالت چوبی استفاده می شود. اتاق های گرمایش در پروپان و گاز طبیعی. عملیات حرارتی مستلزم آن است که چوب به دمای هسته 56ºC برسد و برای حداقل 30 دقیقه در آن باقی بماند. پروب ها برای نظارت بر درجه حرارت در چوب قرار داده شده اند، و سیستم ها کامپیوتری هستند.

درمان با استفاده از ریز موج های الکترومغناطیسی

به تازگی فن آوری نوآورانه جدیدی توسعه داده شده است که ممکن است یک گزینه بهتر از عملیات حرارتی برای درمان پالت چوبی باشد. این درمان "microwaving" نام دارد. این فرآیند مستلزم بخار چوب با امواج الکترو مغناطیسی است.انرژی امواج الکترومغناطیسی هنگامی که توسط آب موجود در پالت چوبی جذب می شود به گرما تبدیل شده و گونه های مهاجم را از بین می برد. این روش گرمای بیشتری را نسبت به حرارت معمولی فراهم می کند. و همچنین نیاز به زمان کمتری دارد. در این روش نیاز است که دمای سطح چوب برای مدت زمان یک دقیقه 62 درجه سانتی گراد باقی بماند.

هدف درمان حرارتی دفع و جلوگیری از توسعه گونه های مهاجم در محل هایی است که تا به حال در آن حضور نداشته اند.

سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:,

عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟

تولید کنندگان پالت چوبی، منبع ثابتی برای تهیه انواع خاص چوب ندارند. در عوض باید با کارگزاران و کارخانه های تولید به منظور تامین مواد خام مورد نیاز برای تهیه پالت چوبی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند. در مورد چوب های نرم (سوزنی برگان) اکثر کارخانه های چوب بری شرکت های بزرگی هستند بنابراین تولیدکنندگان پالت چوبی با یک کارگزار توزیع چوب و یا انباردار به طور مستقیم در ارتباط است. اما در رابطه با چوب های سخت، چون کارخانه های چوب بری به نسبت کوچکتر است تولید کنندگان پالت چوبی مستقیما با خود کارخانه در ارتباط است. در هر صورت در دسترس بودن چوب با صنعت پالت چوبی گره خورده است، و ارائه دهندگان باید چوب هایی را که در زمان در دسترس است را خریداری کنند.

سایر صنایع کنترل کننده عرضه چوب و تقاضا پالت چوبی

چوب های در دسترس بستگی به تقاضای چوب با کیفیت در بازار دارند.برای چوب های نرم، بسیاری از محصولات توسط صنعت ساخت و ساز کنترل می شود. برای چوب های سخت جنگلی، بازار مبلمان و کف پوش بسیاری از تولیدات را در دست گرفته اند.هنگامی که این صنایع کاهش پیدا کنند، مانند سقوطی که در صنعت مسکن رخ داد، تولید چوب نیز کاهش پیدا می کند. بنابراین در دسترس بودن مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پالت چوبی کاهش پیدا کرده و در نتیجه قیمت ها افزایش می یابد. از سوی تقاضای پالت چوبی ، هنگامی که یک صنعت پر رونق است، نیاز به تعداد زیادی پالت چوبی برای انتقال و ذخیره کالاها دارند. و هنگامی که تقاضا برای این صنایع کاهش می یابد نیاز به پالت چوبی نیز کم می شود.

عناوین آخرین مطالب وبلاگ
چگونه یک پالت چوبی با اندازه مناسب انتخاب کنیم؟
فرآیند تولید پالت چوبی
از مزایای داشتن تامین کنندگان متعدد پالت چوبی چیست؟
مقایسه اجاره پالت چوبی با خرید پالت چوبی
چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟
چرا پالت چوبی از ترکیب چوب های مختلف ساخته شده اند؟
چرا قیمت پالت چوبی بازتاب مستقیم بازار ساختمان است؟
عملیات حرارتی در پالت چوبی و مزایای آن
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
IPPC چیست و چه نقشی در صنعت پالت چوبی دارد؟
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
سایت پالت چوبی فعال در زمینه خرید و فروش انواع پالت چوبی نو و پالت چوبی دست دوم
آیا جایگزینی برای پالت چوبی به منظور انتقال کالا وجود دارد؟
صنایع رقیب پالت چوبی در تهیه چوب درجه پایین
عوامل موثر در قیمت پالت چوبی
تاثیر KPI پالت چوبی بر تجارت شما
5 راه آسان برای بازیافت پالت چوبی
عرضه کننده پالت چوبی چگونه می تواند در پول و زمان شما صرفه جویی کند؟
انتخاب چوب برای تولید پالت چوبی
ساخت میز با استفاده از پالت چوبی